به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان قزوین با وی با قدردانی از خدمات پلیس به جامعه، افزود: آیین های عزاداری دهه اول محرم در نقاط مختلف استان با وجود جمعیت زیاد شرکت کنندگان با تلاش های پلیس با نظم و آرامش کامل برگزار شد که برای من بسیار لذت بخش بود.
وی از امنیت به عنوان یکی از اصلی ترین حقوق مردم یاد کرد و گفت: تا این مولفه دچار خدشه نشده و آسیب نبیند کسی قدر انرا نمی داند.
زاهدی با اشاره به حساسیت های فعالیت در حوزه های امنیتی،افزود: این موضوع از آنجا قابل درک است که در استانی مانند قزوین که امنیت آن در سطح بالایی است، صدای یک اتفاق و حادثه ای کوچک در همه جا می پیچد.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: هرچند امنیت قابل قبولی در سطح استان حکم فرما است اما در این خصوص باید مراقبت های لازم و مستمر همواره در دستور کار قرار داشته باشد تا در حوزه های امنیتی دچار مشکل و دردسر نشویم.
زاهدی، وضعیت جغرافیایی استان را هم فرصت و هم تهدید دانست و گفت: این موقعیت در حوزه های گردشگری، اقتصادی و حمل و نقل فرصت است اما به لحاظ ترانزیت کالای قاچاق و مواد مخدر توسط خلافکاران تهدید است که باید با تلاش پلیس این دغدغه را برطرف کرد.
وی در ادامه رسیدگی به مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و مطالبات کارگری را در تقویت احساس امنیت در استان و کشور موثر دانست و گفت: بی توجهی به این امور ما را با چالش های امنیتی روبرو می کند که جمع کردن آنها دشواری های خاص خود را می طلبد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: تعامل مدیران ارشد استان ها با ناجا در ارتقای سطح امنیت در جامعه موثر است.
سردار مهدی محمودی افزود: پلیس در قزوین با همه حوزه ها در ارتباط و تعامل می باشد که این موضوع به توسعه امنیت در استان منجر شده است.
وی افزود: قزوین از نظر وسعت کوچک است ولی پژواک حوادث در استان و کشور بسیار زیاد است و حتی برخی مسایل آن در سطح مجلس نیز به طرح و بررسی کشیده می شود بنابراین کار سختی برای تامین امنیت و آرامش داریم و پلیس در این زمینه رسالت حساسی دارد.
سردار محمودی با اشاره به حجم بالای تردد خودروها به دلیل موقعیت استان در مسیرهای ارتباطی قزوین، گفت: با این وضعیت کمبود نیرو در نیروی انتظامی استان محسوس است که این موضوع فشار کارها بر پلیس را بالا می برد.
سردار محمودی با بیان اینکه نیروی انتظامی در همه حوزه ها و آسیب های اجتماعی، ناملایمات و تجمع ها حضور دارد و مردم توقع حضور به موقع پلیس در همه صحنه ها را دارند،افزود: اگر دستگاه های دیگر نیز در این موارد پای کار بیایند فشار کار پلیس کمتر می شود.
وی با بیان اینکه در پایش تصویری درون شهری و بیرون شهری استان ضعف هایی داریم که باید آنها رفع کنیم، افزود: در مجموع با چالش امنیتی جدی و خاصی در استان مواجه نیستیم.
سردار محمودی در پایان خاطر نشان کرد: در سال گذشته پلیس قزوین در سطح کشور نمونه شد که این موضوع افتخاری برای مجموعه استان است و امیدواریم شاهد تداوم این روند باشیم.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.