به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز سه شنبه در آئین گرامیداشت روز ارتش افزود: امیدواریم نیروهای مسلح، قوای سه گانه و همه نهادهای اطلاعاتی و امنیتی که امروز با فرمان امام راحل به عنوان روزی پرافتخار برای آنان به ثبت رسیده است، در راه حفظ آرمان های نظام مقدس همچنان ثابت قدم و استوار باشند.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است،اضافه کرد: ارتش در وفاداری به انقلاب، امام راحل، ملت و رهبر عظیم الشان کارنامه درخشانی دارد، تا جایی که دشمنان نظام امروز به این نیروی مقتدر حسادت می ورزند و همواره درصدد خدشه وارد کردن به آن هستند.
وی، دشمن اصلی ملت ایران را آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب دانست و گفت: اینها به همراه سایر نوکرانشان همواره درصدد آسیب رساندن به نظام مقدس ما هستند اما نیروهای مسلح و مردم ما هوشیار هستند و توطئه های آنان را خنثی می سازند.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه ارتش مقتدر ما امروز در جهان زبانزد عام و خاص است،افزود: امروز آمریکا و اروپا که خود بانی ایجاد گروه های افراطی و ضد انقلابی در منطقه شده اند تا خون مردم مظلوم و بیگناه را در یمن، سوریه، عراق، فلسطین به زمین بریزند، ناامن کردن مرزهای ایران اسلامی را دنبال می کنند اما به شکرانه حق تعالی مردم ما در راستای ایجاد امنیت پایدار در کنار نیروهای مسلح قرار دارند و این اجازه را به آنها نمی دهند.
استاندار قزوین ادامه داد: امروز همه ما مفتخریم که دارای یک دین آسمانی، مذهب تشیع و کتاب قرآنی هستیم که در کنار آن فرماندهی کل قوا به عنوان نایب برحق حضرت ولی عصر (عج) قرار دارد و این 2بخش در کنار هم به وجود آورنده نیرویی قوی، محکم و ثابت قدم شده که دشمنان را روز به روز عاجزتر کرده است.
به گفته وی، وقتی دشمنان در برابر لشگریان ما قرار می گیرند وحشت از کشته شدن را در خود می بینند اما نیروهای ما با عشق به شهادت و عروج کردن و رسیدن به خداوند وارد میدان نبرد می شوند و از این رو هیچ سلاحی یارای مقابله با چنین نیروهایی را ندارد.
همتی در پایان گفت: امروز در دفاع از ارزش های اسلامی و الهی حتی در بیرون از مرزهای جغرافیایی نیز نیروهای توانمند ما آماده ایثار و شهادت هستند تا جایی که شهدای حرم ما بیانگر این دیدگاه می باشند.
در پایان این مراسم یگان های نمونه لشگر 16 زرهی قزوین، تیپ 116 پیاده و مکانیزه شهید صفوی، یگان های نمونه سپاه صاحب الامر (عج)، نیروهای انتظامی، بسیج و یگان های نمونه چرخ دار و شنی دار در برابر جایگاه به رژه پرداختند.
29 فروردین ماه از سوی امام خمینی (ره) به نام ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.
8054* 3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.