حجت‌الاسلام مسعود مهدوی روز چهارشنبه در دیدار با مسوولان استانی،اظهار داشت: در روایات قرآنی آمده که اگر شخصی فرصت خدمت به مردم را پیدا کند توفیق بزرگی را نصیب خود ساخته است.

 وی اضافه کرد: خوشبختانه تغییرات و تحولات خوبی طی چند ماه گذشته در شهرستان البرز به وقوع پیوسته که مردم نیز شاهد برکات آن هستند.

امام جمعه الوند ادامه داد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی کسب شده که باید به آنها اشاره کرد و ناسپاسی است که در این شرایط دست به گلایه و شکایت بزنیم.

به گفته وی، امروز با وجود همه سختی‌ها مردم میهن اسلامی در رفاه نسبی به سر می‌برند با این وجود مسوولان برای حل مشکلات مردم باید همت بیشتری از خود به خرج دهند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تعطیلی بیمارستان خیریه رحیمیان الوند،گفت: با اقداماتی که از سوی استانداری قزوین صورت گرفته امیدواریم که از اوایل سال آینده شاهد بازگشایی این مرکز درمانی و ارائه خدمت آن به شهروندان الوندی باشیم .

امام جمعه الوند تصریح کرد: امیدواریم با برداشته شدن دیوار بین مردم و مسئولان مشکلات و مطالبات جامعه به صورت رو در رو به شور و مشورت گذاشته و هر روز شاهد وضعیت بهتر زندگی مردم باشیم.

وی در ادامه خواستار حل مسایل و مشکلات شهر صنعتی البرز و رونق این مجموعه بزرگ صنعتی شد.

الوند مرکز شهرستان البرز و دومین شهر پرجمعیت استان قزوین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.