مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر (عج) روز شنبه در نشست خبری افزود:این برنامه‌ها از هفتم آبان ماه مصادف با شهادت امام رضا(ع) آغاز می‌شود که با عنوان دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری نامگذاری شده است.

رضا ابراهیمی افزود: همچنین روز سیزدهم آبان‌ماه به عنوان سالروز مبارزه با استکبار جهانی انتخاب شده است که بر این اساس شاهد تجمع دانش‌آموزان و مردم استان در خیابان سپه قزوین و در سایر نقاط استان خواهیم بود.

وی با تشریح برنامه‌های این هفته،  اظهار داشت:یکی از این برنامه‌ها طرح شهید بهنام محمدی است که فعالیت آن با مشارکت آموزش و پرورش تحت سند تحول بنیادین در قالب ۵۵ مدرسه و ۱۶۵ نفر از سرگروه‌ها آغاز شده است.

 مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر (عج) با اشاره به اینکه طرح شهید بهنام محمدی طرحی مربی محور و مسجد محور است، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای تقویت مبانی دینی دانش آموزان، انس هرچه بیشتر نوجوانان با مسائل مذهبی و همچنین توجه به امر نماز اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: از ۱۱ آبان تا ۲۰ آذر ماه سال جاری ۲ هزار و ۱۰۰ دانش آموز دختر و همچنین از ابتدای بهمن تا ۲۰ اسفند نیز ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.
ابراهیمی تصریح کرد: همچنین ۱۰ نفر از دانش آموزان بسیجی دختر و پسر به کنگره هم فکری آینده سازان در مجلس شورای اسلامی اعزام خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد:همچنین ۲۸۰ نفر از دانش آموزان شایسته و الگو در تمام زمینه‌های علمی و اخلاقی، تابستان امسال در طرح ولایت شرکت کرده و پس از اتمام دوره و فراگیری آموزش‌های لازم، از ابتدای مهرماه در یک مدرسه به عنوان فرمانده بسیج دانش آموزی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: ۱۴۳ تن از این افراد پسر و ۱۳۷ نفر نیز دختر هستند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر (عج) خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها نیز دیدار فرماندهان و اعضای شورای بسیج دانش آموزی با مقام معظم رهبری خواهد بود.
از هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه به عنوان هفته‌ بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده‌ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.