فرماندار البرز گفت: ۶ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در این شهرستان برای دریافت محصول کشاورزان بدون واسطه و با حذف دلالان آماده سازی شده است.

به گزارش ایلنا، رضا گروسی روز یکشنبه در جلسه شورای کشاورزی شهرستان که با محوریت خرید تضمینی گندم، جو و کلزا برگزار شد، افزود: مشکلات و دغدغه های احتمالی فرآیند خرید تضمینی محصولات کشاورزی با بازدیدهای نظارتی مستمر مرتفع می شود.

وی سطح زیر کشت محصولات گندم، کلزا و جو این شهرستان را در سال جاری به ترتیب هشت هزار و ۵۲۰، یک هزار و ۸۲۹ و یک هزار و ۸۴۱ هکتار اعلام کرد و یادآور شد: پیش بینی می‌شود به ترتیب ۳۹ هزار تن گندم، سه هزار و ۶۰۰ تن کلزا و هفت هزار و ۷۰۰ تن جو از این سطح تولید و برداشت شود.

فرماندار البرز با اشاره به خرید تضمینی گندم به طور مستقیم از کشاورزان و حذف دلالان و واسطه ها، افزود: برای انجام این کار از ظرفیت نیروی انتظامی و بسیج به ویژه برای کنترل و نظارت بر حمل و نقل و جا به جایی محصولات در سطح جاده های اصلی و فرعی شهرستان استفاده خواهد شد.

گروسی در ادامه از مجموعه جهاد کشاورزی استان و شهرستان برای فعالیت‌های موثر و همچنین افزایش سطح زیر کشت گندم، جو و کلزا و تولید آن در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.