به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز جمعه در آئین افتتاح خط تولید شیشه فوق شفاف فلوت در کارخانه شیشه فارسجین در شهرستان تاکستان که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انجام شد، پیشرفت کشور را در گرو رونق تولید دانست و افزود: اگر از بنده سوال کنند که برای حل مشکلات کشور چه اقدامی باید انجام داد، پاسخ خواهم داد که با تولید، تولید و باز هم تولید باید در این راستا قدم برداشت.
وی با بیان اینکه توقع صنعتگران داخلی از مسئولان محدود و به حق است، اظهار داشت: آنان انتظار تسهیل در امور خود را دارند و از دولت انتظار می رود برای حل مشکلات اقتصادی کشور تا هرچه بیشتر به بخش خصوصی اعتماد و اتکا کند.
وی با تبریک دهه مبارک فجر، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز در بسیاری از زمینه های علمی، فناوری و دفاعی در ردیف کشورهای اول تا پنجم و یا 10 کشور برتر دنیا هستیم.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود این پیشرفت ها در زمینه های اقتصادی و محیط های کسب و کار آنگونه که به رشدی که مورد انتظار بوده دست نیافته ایم و از سند چشم انداز 1404 عقب هستیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تنها با حمایت و تقویت تولید داخلی و بخش خصوصی این عقب ماندگی قابل جبران خواهد بود.
محمدی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به راه اندازی خط شیشه فوق شفاف در واحد شیشه فارسجین، گفت: جای افتخار دارد که در شرایط تحریم به فناوری ساخت چنین محصولی که در اختیار چندین کشور محدود دنیاست دست یافته ایم و این موضوع نشان می دهد با حمایت از بخش خصوصی می توان از بسیاری مشکلات اقتصادی کشور گره گشایی کرد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.