به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، احمد پورشریفی تصریح کرد: مدارک صادر شده شامل 208 گواهینامه موقت تحصیلی، 229 تاییده تحصیلی، 375 مدرک دانش آموختگی، 219 دانشنامه و مجوز تحصیلی و نیز 138 ریز نمرات برای پذیرفته شدگان مقاطع بالاتر از طریق سامانه دانش آموختگان این دانشگاه صادر شده است.
این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بزرگترین گنجینه ها و سرمایه علمی و معنوی این دانشگاه و کشور محسوب می شوند، تاکید کرد: حفظ شان و منزلت گنجینه های علمی کشور و بزرگداشت و تکریم جایگاه ارزنده آنان وظیفه ای بس مهم و خطیر به شمار می رود.

**دریافت مدارک، بدون مراجعه حضوری
پورشریفی ادامه داد: معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به منظور تحقق این موضوع مهم و احترام به وقت و سرمایه دانش آموختگان دانشگاه، سامانه ارتباط مجازی ارایه خدمت به آنان را از اسفندماه سال 93 راه اندازی کرده است.
وی با اشاره به اینکه این سامانه با هدف پاسخگویی مستقیم و آسان به نیازهای دانش آموختگان در ارتباط با صدور انواع مدارک و گواهینامه های تحصیلی راه اندازی شده، یادآور شد: تمامی دانش آموختگان دانشگاه با مراجعه به این سامانه و تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست خود قادر خواهند بود بدون نیاز به حضور در دانشگاه از طریق شرکت پست مدارک مورد نیاز خود را دریافت کنند.
مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، هدف از ایجاد این سامانه را ساده سازی و سرعت بخشیدن برای اطلاع رسانی به دانش آموختگان، حذف رفت و آمدهای غیرضروری، پیشگیری از تحمیل هزینه های مالی، صرفه جویی در هزینه سفرها و اقامت در شهر قزوین و نیز امکان اطلاع رسانی به دانش آموختگان در اسرع وقت به صورت آنلاین عنوان کرد.
پورشریفی اضافه کرد: در حال حاضر صدور گواهینامه های موقت، دانشنامه و ریزنمرات، فلوشیپ، موقت المثنی دانشنامه و ریزنمرات المثنی، درخواست صدور گواهی فراغت از تحصیل با ذکر معدل برای شرکت در آزمون های استخدامی، صدور گواهی فراغت از تحصیل برای شرکت در آزمون های مقاطع بالاتر و تعویض دانشنامه و ریزنمرات قدیم از طریق این سامانه انجام می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.