به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین افزود: تمام دستگاه ها و نهادهای ذیربط باید با توجه به سقوط قیمت دلار در هفته های گذشته در راستای حمایت از مصرف کنندگان نظارت های خود را در جهت کاهش قیمت ها بیشتر کرده و در کنار آن به گونه ای بازار کنترل شود تا تولیدکنندگان نیز با آسیب روبرو نشوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: پیش بینی اتفاقات غیر منتظره در خصوص عدم تهیه نهاده های دامی در ماه های آینده باید در نظر گرفته شود و نهاده های دامی باید به هر شکل ممکن ذخیره سازی شود تا در آینده با مشکل روبرو نشویم.
وی اظهار داشت: تمام دستگاه های متولی در حوزه طیور نیز باید نظارت بیشتری در جوجه ریزی در مرغداری های استان داشته باشند و روند افزایشی را پیش گرفته تا با توجه به رشد مصرف در ماه های اخر سال با مشکل خاصی در جهت تامین مرغ و رشد قیمت ها در بازار روبرو نشویم.
حبیبی با اشاره به رشد مصرف میوه در ماه های پایانی سال با توجه به اعیاد و مناسبت های مختلف، یاد آور شد: بازار میوه همانند سال گذشته باید با کنترل دقیق بخش دولتی همراه باشد.
این مسئول گفت: سازمان تعاون روستایی متولی اصلی تامین و نگهداری و عرضه میوه در ماه های آخر سال است تا با هر گونه کمبود و کاهش میوه در بازار جلوگیری کند.
وی تاکید کرد: همه اعضای ستاد تنظیم بازار باید با جدیت هرچه بیشتر با توجه به ماه های پایانی سال کنترل و حضور خود را در بازار اتفزایش داده به شکلی که کمبودی در بازار ملاحضه نشده و قیمت ها سیر نزولی داشته باشند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.