محمدعلی عزیزمحمدی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه رویداد استارتاپی با رویکرد صنایع هایتک که در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افزود: برای تولید ثروت در جامعه باید الویت اصلی کشور حمایت از صنایع کوچک و استارتاپ‌ باشد.
وی اضافه کرد: در کشور ما هزینه‌های زیادی برای تامین دانش و دانشمند صرف می شود، درحالی که دانشگاه‌های ما با داشتن رتبه علمی خوب مورد غفلت واقع شده‌اند.
عزیزمحمدی تاکید کرد: نظام آموزشی باید تلاش کند تا استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه در دستور کار قرار گیرد و همه ما باید پا به پای دانشگاه به تربیت دانشمندان و دانشگران جوان اقدام کنیم.
این مسئول تصریح کرد: معمولا خصوصیات صنایع هایتک و دانش بنیان در کشور را ریسک پذیری بالا عنوان می کنند، درحالی که این صنایع از برگشت پذیری مالی خوبی برخوردارند و این موضوع مورد توجه قرار نمی گیرد.
عزیزمحمدی بیان داشت: ترامپ در قبال نظام جمهوری اسلامی، شمشیر را از رو بسته است و می خواهد با اعمال تحریم‌ها شرایط را برای مردم ما دشوار سازد.
وی ادامه داد: آمریکایی ها نمی دانند که تحریم با تمام محدودیت‌ها، فرصتی ایجاد می‌کند که به بازیابی توان اقتصادی و استقلال مالی منجر می‌شود.
عزیزمحمدی با اشاره به نقش پررنگ شهدا در مقابله با ظلم ستیزی یادآور شد: شهدا برای ظلم ستیزی و اینکه روی پای خودشان بایستند، جنگ تحمیلی را به جان خریدند و ما امروز باید در جنگ اقتصادی راه آنها را ادامه دهیم.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.