به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی روز پنجشنبه در اولین نشست با بانوان شاغل در دادگستری استان، افزود: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و حضور آنها در عرصه های مختلف از هدایت خانواده، مدیریت جامعه و محیط کار بسیار موثر و برجسته است.
وی افزود: زنان موتور محرک جامعه هستند و باید به این باور برسند که نقش آنان در سرنوشت جامعه اسلامی بسیار تاثیرگذار است به گونه ای که هرگونه غفلت در انجام وظایف خسارات زیادی را در آینده به دنبال دارد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی با بیان اینکه ارزش یک زن به حفظ گوهر والای حجاب است، ادامه داد: قرآن کریم بارها بر حفظ حجاب توسط بانوان تاکید کرده اند و در صورت گرامیداشت گوهر حجاب و عفاف از خطا و لغزش مصون خواهیم ماند.
رییس کل دادگستری قزوین با بیان اینکه حجاب صدفی است که از عفت نگهداری می کند و با آن شخصیت زن ارتقا می یابد، یادآور شد: باید مراقب بود که با دسیسه های دشمنان بدحجابی جای حجاب را در جامعه نگیرد و براثر غفلت گوهر عفت و حیا در اجتماع کم رنگ نشود.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی اضافه کرد: امروزه استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را برای نابودی و تزلزل بنیان گرم خانواده به کار گرفته اند و باید زنان به عنوان رکن اصلی خانواده برای خنثی کردن این نقشه ها اقدام کنند.
وی افزود: زنان به ویژه بانوان شاغل در دادگستری می توانند با بهره گیری از معارف اسلامی و آموزه های دینی در جهت تحقق عدالت اجتماعی گام های بلندی برداشته و برای احیای حق و ایجاد صلح و سازش میان افراد جامعه تلاش کنند.
این مسئول قضایی با بیان اینکه کار فرهنگی امری زمان بر و نیازمند صبر و حوصله است، تاکید کرد: باید با کار فرهنگی مداوم و مستمر برای تعمیق باورهای دینی و آموزه های اسلامی در جامعه به ویژه نسل جوان اقدام کرد و اگر این امر از خانوادها و مادران آغاز شود قطعا موفق تر خواهد بود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.