به گزارش ایرنا احمد قاسمی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان اورژانس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قزوین افزود: در زلزله کرمانشاه در زمستان سال گذشته بیمارستان صحرایی قزوین بلافاصله در راه بازگشت از مراسم پیاده روی اربعین در منطقه ثلاث باباجانی این استان مستقر و خدمات خود را به بیش از 10هزار نفر از زلزله زدگان ارائه کرد.
وی با بر برشمردن چند اقدام شاخص سال گذشته اورژانس شهرستان قزوین گفت:نصب دستگاه های الکتروشوک بر روی تمام آمبولانس ها، سامانه دیسپچ ارتباطات و راه اندازی سامانه پایش داده های مراقبت درمانی از جمله این اقدامات بوده است.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین اظهار داشت: سال گذشته اورژانس 115 به یک سازمان تبدیل شد که امیدواریم در ادامه راه خطیری که در جهت خدمت رسانی به بیماران و حادثه دیدگان دارد،موفق عمل کند.
قاسمی اضافه کرد: در حال حاضر 330نیرو شامل پزشک، پرستار، تکنسین هوشبری، ماما و تکنسین فوریت های پزشکی در اورژانس پیش بیمارستانی قزوین در حال ارایه خدمات به بیماران و مصدومان حوادث هستند.
اورژانس به دنبال فروریختن سقف سالن انتظار فرودگاه مهرآباد و با احساس نیاز به وجود سیستم از قبل طراحی شده ای برای کمک و انتقال مجروحان در سال 54 تاسیس شد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.