سرپرست مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پایگاه سلامت خیرساز امام حسن مجتبی(ع) در شیراز به همت نیکوکار عرصه سلامت محمود بهمنه با زیربنای 250 متر مربع در بولوار نصر شیراز به بهره برداری رسید.
دکتر احمد رضازاده افزود: این مرکز به 12هزار و 500 نفر از مردم این منطقه، خدمات سلامت ارائه می کند.
سرپرست شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان لامرد نیز گفت: واحد دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی چاهورز به همت نیک اندیشان عرصه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هزینه 100 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
سید حسن احمدی گفت: مبلغ 35 میلیون تومان از این پروژه را یکی از نیکوکاران عرصه سلامت اهدا کرده و 65 میلیون تومان نیز از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.
سرپرست شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان لامرد گفت:این واحد دندانپزشکی علاوه بر خدمت‌ رسانی به مردم بخش چاهورز، به گروه های هدف، شامل کودکان 6 تا 12 سال و مادران باردار نیز به صورت رایگان، ارائه خدمت می کند.
دکتر عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز خدمات نیک اندیشان عرصه سلامت را ستود و اظهار داشت: نیکوکاران عرصه سلامت در استان فارس سابقه ای درخشان دارند و کارهای شاخص حوزه سلامت کشور با مشارکت خیرین در این استان نمود عینی دارد.
وی اضافه کرد:هم اکنون در استان فارس از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حمایت خیرین تامین سلامت، یک هزار مرکز خانه بهداشت و300 مرکز جامع سلامت فعال است که ارائه تمام خدمات مربوط به اقدامات پیشگیرانه در آنها به صورت رایگان است.
وی گفت: با توسعه تعداد مراکز خانه بهداشت و همچنین تعداد پایگاه‌های جامع سلامت هم اینک در استان، زمان دستیابی به این مراکز در روستاها به 30 دقیقه و در شهرهای بزرگ به 15 دقیقه کاهش یافته که نشان می‌دهد اقدامات پیشگیرانه در امر درمان افزایش یافته است.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.