مرتضی میرباقری در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: کارگاه تولید ماسک به همت بانوان جهادی قرارگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی تحت اشراف دفتر امام جمعه در لبیک به شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده و جهت عملیاتی نمودن شعار جهش تولید با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در کامفیروز، امروز به جایی رسیده‌ایم که روزانه ۱۰۰۰ ماسک توسط بانوان مؤمن و خدوم کامفیروزی به صورت جهادی تولید می‌شود.

میرباقری در ادامه با اشاره به این مطلب که هدف اصلی این کارگاه تأمین ماسک افراد در معرض خطر و نیازمندان می‌باشد، گفت: این مرکز با اخذ مجوز از شبکه بهداشت و با رعایت تمامی ضوابط بهداشتی راه اندازی و هم اکنون با مشارکت مردم نوع‌دوست و پرتلاش کامفیروزی روزانه در ۲ شیفت مشغول به خدمت رسانی بوده که حاصل زحمات آن‌ها تاکنون تولید ۱۰ هزار ماسک است.

مدیر کارگاه تولید ماسک کامفیروز با اشاره به اینکه کارگاه فوق کاملاً مردمی و بدون حمایت دستگاه‌های دولتی راه اندازی و اداره می‌شود، گفت: کارگاه فوق با اینکه به طور مستمر توسط اعضای شبکه بهداشت و قرارگاه ضدعونی می‌شود، تمامی ماسک‌های تولیدی نیز پس از اتمام در دستگاه مخصوص جهت میکروب‌زدایی قرار گرفته و پس از آن توسط جوانان خدمتگذار کامفیروزی به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.

میرباقری در پایان اعلام کرد: کارگاه فوق و خیرین کامفیروز، با مراکز و بیمارستان‌های سراسر استان که درگیر با کرونا ویروس هستند و نیاز به ماسک دارند، اماده هر گونه همکاری می‌باشد.

به گزارش خبرنگار، این قرارگاه خودجوش که با هدف تأمین سلامتی و حفاظت از جان مردم شریف کامفیروز راه اندازی شده، فقط توسط شورای اسلامی شهر کامفیروز و شبکه بهداشت مورد حمایت قرار گرفته و سایر ارگان‌های دولتی هیچ گونه همکاری‌ای در این مورد ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1405815
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.