علی اکبر رامجردی روز دوشنبه اعلام کرد: تاکنون خیرین استان فارس ، سهراب حیدری نیا ، عبدالحسین غلامی  و فخرالدین خادم پور در راستای همکاری جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی مراکز بهداشتی مشارکت نموده اند.

وی از اهدای ۱۲ عدد پمپ سم پاش شارژی و مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت تهیه مواد ضد عفونی کننده محیط در استان فارس خبر داد و گفت: مشارکت‌های پیشگیرانه در دفاتر شورای خیرین شهرستانهای  فارس نیز با مشارکت خیرین در جریان است و این دفاتر آماده همکاری بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی هستند.

دفتر  مجمع خیرین تأمین سلامت فارس مستقر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با شماره تماس ۳۲۳۵۹۲۰۰و دفاتر  شهرستانهای این مجمع مستقر در شبکه های بهداشت درمان شهرستانهای فارس آماده هماهنگی بین خیرین و  دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت و جهت دهی صحیح کمک های اهدایی خیرین با توجه به نیازهای برجا مانده می باشند.

بر اساس آخرین آمار مقام های بهداشت و درمان ایران، شمار مبتلایان در این کشور به بیش از یک هزار نفر و آمار جان باختگان به ۶۶ تن رسیده و تاکنون حدود ۱۲۹ مورد ابتلا به این ویروس در امارات، بحرین، کویت، عمان و قطر شناسایی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.