مسعود سلطانی فر عصر جمعه در حاشیه بازدید از مسابقات دو و میدانی جام خوشه چین در ورزشگاه حافظیه  شیراز  افزود: هر چه در توان بود گذاشتیم تا این رقابت ها  که پس از سال ها توقف برگزارشد، دستاورد خوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: می کوشیم نقاط ضعفی را که در این دوره و در چند مرحله برگزارشد شناسایی کنیم تا در  سال های بعد به مراتب بهتر، گسترده تر و با تعداد بیشتری رشته ورزشی  انجام شود .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در بین جوانان روستایی استعدادهای زیادی به ویژه در رشته دو و میدانی و  در پرتاب ها و دو استقامت وجود دارد که باید بیشتر روی آن کار کنیم.

سلطانی فر از میزبانی خوب شیراز در مرحله نهایی این رقابت ها که در پنج رشته برگزارشد، تقدیر کرد و افزود: حمایت استاندار فارس و اداره کل ورزش و جوانان این استان از این مسابقات قابل تقدیر است .

استاندار فارس: جام خوشه چین ،نشاط و شادی در بین روستاییان ایجاد کرده است

همچنین استاندار فارس هم گفت: جام خوشه چین در بین روستاییان به ویژه جوانان نشاط و شادی ایجاد کرده است.

عنایت الله رحیمی اضافه کرد : این جام موجب شد تا جوانان روستایی در رشته های مخنلف شناسایی شوند .

مسعود سالطانی فر شامگاه جمعه در پایان سفر دو روزه خود به استان فارس، شیراز را به مقصد تهران ترک کرد.

مرحله نهایی نخستین دوره رقابت‌های جام خوشه‌چین ویژه ورزشکاران روستایی و بازی‌های بومی با حضور ۷۰۰ ورزشکار دختر و پسر کشور  دهم بهمن ۹۸ در شیراز آغاز شد.

فوتسال، والیبال، طناب کشی (تیمی)  دوومیدانی، چوب کشی و هفت سنگ مهارتی رشته هایی هستند که ورزشکاران شرکت کننده در مرحله نهایی باهم به  رقابت می پردازند.

این رقابت ها تا دوازدهم بهمن ۹۸ در ورزشگاه حافظیه، سالن کوثر ، سالن دراگ ، ورزشگاه حجاب ، دستغیب، سالن  ربانی  و شهدای قصردشت برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.