به گزارش ایرنا محمدهادی مرعشی روز سه شنبه در دیدار با رئیس هیات مدیره انجمن کوچولوهای ایرانی اظهار داشت: با هدف تکریم و حمایت از افراد کوتاه قامت دفتر نمایندگی 'انجمن کوچولوهای ایرانی' اسفند سال گذشته در سیستان و بلوچستان تاسیس شده است.
معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امکانات مورد نیاز این افراد در حوزه های ورزشی و رفاهی در اختیارشان قرار می گیرد.
رئیس هیات مدیره انجمن کوچولوهای ایرانی نیز در این دیدار مساعدت و حمایت مسئولان پیرامون مسائل اجتماعی و ورزشی کوتاه قامتان را خواستار شد.
محبوبه ابراهیم خانی گفت: انجمن کوتاه قامتان ایران به منظور ارتقای کیفیت زندگی افراد کوتاه قد و معرفی توانمندی ها و افتخارات این افراد و ایجاد تنوع در اجتماع تاسیس شده است.
وی افزود: این انجمن تلاش می کند راهکارها و اطلاعات جهانی در ارتباط با مشکلاتی که در زندگی این افراد و خانواده هایشان سایه افکنده است را پیدا کند.
به گزارش ایرنا موافقت نامه تاسیس و فعالیت دفتر نمایندگی انجمن کوتاه قامتان در سیستان و بلوچستان با هدف تمرکز فعالیت بر موضوعات و مسائل اجتماعی این افراد صادر و فعالیت رسمی آن از سال گذشته آغاز شده است.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.