به گزارش ایرنا سید دانیال محبی جمعه شب در دیدار با شماری از روحانیون مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همگان بر نقش روحانیون در آگاهی‌ بخشی عمومی و فرهنگ سازی واقع هستند.
وی افزود: سیستان و بلوچستان با وجود توانمندی و ظرفیت‌ های فراوان با 2 مشکل جدی تعصبات افراطی مذهبی و برتربینی های قومی مواجه است که این عوامل مانع جدی در مسیر توسعه استان محسوب می شوند.
وی با اشاره به نشست ها و دیدار با گروه‌ها و تشکل‌ های صنفی و سیاسی مختلف سیستان و بلوچستان گفت: نگاه اعتدالی و توجه به شایسته سالاری از تاکیدات این گروه ها بوده است که جای خوشحالی دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه گروه ها و فعالان اجتماعی به ویژه روحانیون باید تلاش کنند که نگاه های برتر بینی قومی و مذهبی که از اهداف دستگاه های جاسوسی و دشمنان اسلام و انقلاب است از بین برود.
به گزارش ایرنا شماری از روحانیون شبکه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست به بیان دیدگاه ‌ها و مشکلات استان پرداختند.
رسیدگی به مشکلات حاشیه نشینی در برخی شهرها، توجه به اوقات فراغت جوانان و فراهم آوری بیشتر امکانات ورزشی، فرهنگی و هنری در روستاها، ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان و تکمیل زیرساخت‌ های توسعه ‌ای استان از مهمترین موضوعات مطرح شده از سوی روحانیون در این نشست بود.
به گفته حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان حدود 500 روحانی مستقر، اعزامی و طرح هجرت در عزاداری های امسال در استان به کار تبلیغ و فعالیت مذهبی مشغول هستند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.