مدیرکل سازمان بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: بیمه سلامت همگانی به صورت ۱۰۰ درصدی در سیستان و بلوچستان جرا شده است‌.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، محمد صفدری بعدازظهر امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان،ضمن اعلام این‌خبر اظهار داشت: با اجرای بیمه سلامت همگانی در استان، تمامی کارکنان دولت، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و سایر اقشار استان از مزایای دفترچه بیمه سلامت همگانی بهره‌مند می‌شوند.

وی در خصوص طرح تحول سلامت اظهار داشت: این طرح برای‌تمام افرادی که به هر دلیلی دارای دفترچه بیمه نیستند اجرا شده و دولت شرایطی فراهم کرده است تا تمام افرادی که هویت ایرانی دارند دفترچه بیمه سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سیستان و بلوچستان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی هستند که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از این تعداد را روستاییان و عشایر شامل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه سلامت همگانی یک موهبت بزرگ است که نظام جمهوری اسلامی ایران برای تمامی اقشار جامعه بخصوص افراد قشر ضعیف جامعه فراهم کرده است.

صفدری افزود: بیمه شدگان و افراد دارای دفترچه بیمه سلامت همگانی تنها یک دهم از تعرفه های درمانی را پرداخت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که دفترچه بیمه سلامت دارند باید از اول آبان ماه  برای دریافت خدمات بهداشتی_ درمانی به بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی مراجعه کنند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.