رسول راشکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح روز گذشته توسط یک پزشک و پنج نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر نیکشهر انجام شد اظهار داشت: همچنین دارو به افراد ویزیت شده به صورت رایگان تحویل داده شد.
وی تصریح کرد: پنج نفر از زنان باردار این روستا توسط پزشکان جمعیت هلال احمر نیکشهر معاینه و نکات بهداشتی به آنان آموزش داده شد.
وی با بیان اینکه طرح داوطلبی بهداشتی درمانی جمعیت هلال احمر در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی از مناطق محروم، دور افتاده و مرزی انجام شد، خاطر نشان کرد: هزینه اجرای این طرح از سوی داوطلبان خیر پرداخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از هنرمندان این روستا با اجرای دونلی از برگزاری طرح بهداشتی درمانی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر نیکشهرقدردانی کرد.
شهرستان نیکشهر دارای 13 هزار و 410 کیلومتر مربع وسعت، 141 هزار نفر جمعیت، 395 روستا، چهار بخش مرکزی، بنت، لاشار و آهوران، سه شهر نیکشهر، اسپکه و بنت و 11 دهستان است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است و در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
7316**3213**6081 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.