محمود رضا رحمتیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این مدت در بخش صنعت سیستان و بلوچستان برای ۵۶۶ نفر شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: پروانه بهره‌برداری مجوزیست که برای تمام فعالیت‌های واحدهای صنعتی صادر می‌شود و در صورتی قابلیت صدور دارد که در تمامی بخش‌ها اقدامات لازم برای راه‌اندازی کارها انجام شده باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین طی ۹ ماه امسال ۴۷۱ جواز تاسیس صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد ریال صادر شده است.

وی ادامه داد: در مقایسه با سال قبل تعداد مجوزهای تاسیس صنعتی و معدنی به ترتیب از نظر تعداد ۲۱ درصد رشد، سرمایه گذاری ۱۹۰ درصد رشد و اشتغال ۱۵ درصد رشد داشته است.

رحمتیان افزود: بررسی آمار جوازهای تاسیس صنعتی صادره سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۹۷ نشانگر این موضوع است که محصولات کانی غیر فلزی با دارا بودن سهم ۳۱.۵۶ درصد از نظر تعداد بیشترین سهم را از سایر گروه‌های صنعت به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: جواز تاسیس صنعتی یک موافقت اولیه‌ است و به اشخاص حقیقی یا حقوقی برای فعالیت و یا سرمایه‌گذاری در زمینه‌های خاصی داده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.