تیمور باقری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۲۸درصدی در تعداد سفر و ۲۴ درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی و همکاری تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل عمومی مسافری در سطح سیستان و بلوچستان زمینه برای سفر ایمن مسافران در تمامی ایام سال فراهم شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک تعداد چهار پایانه مسافری فعال، پنج انجمن صنفی کارفرمایی فعال، ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان، سه هزار و ۳۲۱ راننده مسافری فعال، هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۲۰ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۶۹۱ دستگاه ناوگان سواری فعال در این استان به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: هموطنان به منظور انجام سفرهای خود تا حد امکان تلاش کنند نسبت به تهیه بلیط اتوبوس از طریق وب سایت‌های معتبر اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر شرکت‌های مسافری اقدام کنند.

باقری خاطر نشان کرد: مسافران در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت از شرکت‌های مسافربری، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طریق مراجعه حضوری به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با سامانه ۱۴۱،  مراتب را به این اداره کل منعکس کنند.

وی افزود: همچنین شماره تلفن ۳۳۴۳۲۸۸۸ مربوط به دفتر نظارت پایانه مسافری انقلاب زاهدان، به طور اختصاصی جوابگوی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران در زاهدان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.