به گزارش ایرنا فرماندار خاش روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این پروژه ها حدود 34 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
10 پروژه برق رسانی، 13 پروژه کشاورزی، 25 طرح اشتغالزایی و یک طرح مسکن محرومان شهری کمیته امداد، 30 هزار متر مربع آسفالت معابر، مرکز خدمات جامع سلامت شیرآباد گوهرکوه و 2 فضای آموزشی از جمله طرحهای راه اندازی شده بخش نوک آباد خاش بود.
همچنین کلنگ ساخت ده واحد مسکونی کمیته امداد نوک آباد و یک مدرسه 6 کلاسه با مشارکت خیران و فرمانداری به زمین زده شد.
یک هزار و 150 سبد مواد غذایی، پوشاک و کفش و لوازم التحریر با اعتبار 375 میلیون تومان از سوی کمیته امداد میان محرومان نوک آباد توزیع شد.
فرماندار خاش به همراه مسئولان با حضور در مزار شهدای گمنام نوک آباد، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
حمیدالدین یوسفی همچنین در دیدار و نشست هم اندیشی وحدت با علما و بزرگان و نخبگان نوک آباد با اشاره به اینکه سند توسعه استان در دولت به تصویب رسیده است، بر اهمیت تبیین خدمات نظام تاکید کرد و گفت: در ایام دهه فجر امسال حدود 160 پروژه مختلف با اعتبار 240 میلیارد ریال در این شهرستان در حال راه اندازی است.
علاوه بر برگزاری جشن های انقلاب در خاش و نوک آباد و ایرندگان، سه خانواده شهید مرکز بهداشت خاش نیز با همکاری سپاه تجلیل شدند.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.