شیخ عزیزالرحمن منصور، معاون حج و اوقاف دولت طالبان که در کنفرانس وحدت اسلامی هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران از جابرنخاست، توضیحاتی در مورد رفتارش ارائه کرد.

به گزارش جماران؛ نماینده طالبان حاضر در افتتاحیه سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی از جای خود برنخاست که این موضوع واکنش زیادی در رسانه‌ها بدنبال داشت.

مولوی عزیزالرحمن منصور نماینده طالبان در گفتگو با خبرگزاری تقریب ضمن عذرخواهی از اتفاق پیش آمده  از برگزاری کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی استقبال کرد و گفت: این کنفرانس در هم افزایی و وحدت مسلمانان جهان تأثیرگذار است.

این نماینده طالبان با ابراز خوشحالی از اتحاد مسلمانان، تصریح کرد که ثمره اتحاد، رفع مشکلات مسلمانان در جهان است.

وی برگزاری نشست هم‌اندیشی علما را برای وحدت جوامع مسلمان ضروری دانست و گفت تأثیرات مفید همفکری علما، بر همگان آشکار است.

نماینده طالبان با اشاره به اتفاق رخ داده در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی خاطر نشان کرد  که در افغانستان معمول است به هنگام پخش سرود ملی وطن، همگان به حالت نشسته هستند و ما نیز در این مراسم به عرف و سنت خود عمل نمودیم.

مولوی عزیزالرحمن ضمن بیان ارادت نسبت به جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد که خواهان ارتباط، هماهنگی و دوستی بیشتر با کشور‌های اسلامی و به خصوص کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران هستیم که این از اولویت‌های امارت اسلامی افغانستان است.

حجم ویدیو: 9.98M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.