گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

لطیفی، رئیس سازمان اداری استخدامی: باید بهره‌وری را افزایش دهیم/ برنامه‌های ما در راستای این هدف بود و امیدواریم که با جدیت در دولت جدید هم پیگیری شود

میثم لطیفی​ رئیس سازمان اداری استخدامی کشور به جماران گفت: ما در سال سوم دولت هستیم و برنامه‌ریزی حداقل باید تا سال چهارم باشد. جنس کارها دوبخش است؛ بعضی از کارها پروژه‌ای است و نیاز به زمان دارد که باید در یک زمان تمام شود.

میثم لطیفی  در گفت و گو با خبرنگار جماران در عملکرد این سازمان در آخرین روزهای پیش روی دولت سیزدهم، گفت: بزرگترین هدفگذاری ای که ما در آن موفق بودیم، بحث بهره‌وری بود. ما اگر می‌خواهیم اتفاق مبارکی برای مردمان رقم بخورد؛ در حوزه تولید، خدمات و بحث اداری باید بهره‌وری کشور را افزایش دهیم.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور، ادامه داد: بیشترین تاکید ما در این دوره بر روی موضوع بهره‌وری بود و مسیرهایی نیز برای آن انتخاب کردیم؛ پرداخت مبتنی بر عملکرد، بحث مربوط به سامانه‌ها و هوشمندسازی که به شدت به حوزه افزایش بهره‌وری کمک می‌کند، همچنین استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان که در این مسیر رو به پیشرفت هستیم؛ برنامه های ما در راستای این هدف بود و امیدواریم که با جدیت در دولت جدید هم پیگیری شود.

لطیفی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سازمان اداری استخدامی کشور چهار ساله بود، گفت: ما در سال سوم دولت هستیم و برنامه‌ریزی حداقل باید تا سال چهارم باشد. جنس کارها دو بخش است؛ بعضی از کارها پروژه‌ای است و نیاز به زمان دارد که باید در یک زمان تمام شود. اما جنس بعضی کارها جاری و مستمر است و کارهای مستمر ادامه پیدا می‌کند و کلا جنس کار ما به دلیل اینکه کارشناسی و تخصصی بوده حتما در این دولت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.