به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان سرخه عصر شنبه در آیین افتتاح طرح های هفته دولت شهرستان سرخه در تالار باران این شهرستان، افزود : از 37 طرح عمرانی چهار طرح‌ مربوط به شهرداری ، 2 طرح مربوط به شرکت گاز ، 9 طرح مربوط به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری است.
علی مؤیدی زاده خاطرنشان کرد: سهم منابع طبیعی و آبخیزداری از طرح های عمرانی آماده بهره برداری در هفته دولت امسال شهرستان سرخه پنج طرح ، شرکت توزیع برق هفت طرح، آموزش‌ و پرورش 2 طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 2 طرح، امور عشایری و آب و فاضلاب شهری 2 طرح و بهزیستی یک طرح است.
وی اظهار داشت : یک طرح اقتصادی نیز در زمینه تولیدات محصولات گلخانه ‌ای با اعتباری بالغ ‌بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت امسال در شهرستان سرخه قابل افتتاح است.
فرماندار سرخه تصریح کرد : هشت طرح عمرانی و سرمایه گذاری با اعتبار بالغ بر 950 میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی می ‌شود .
وی خاطر نشان کرد : بزرگترین مجموعه پرورش شتر مرغ استان سمنان با ظرفیت پرورش هشت هزار و 500 قطعه شترمرغ و اعتبار یکصد و 10 میلیارد ریال از جمله طرح های سرمایه گذاری است که در این هفته آغاز عملیات اجرایی آن کلنگ زنی شد.
وی ابراز داشت : 550 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح های ملی هم برای توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی سرخه در نظر گرفته شده است
به گفته وی ، اخذ مجوز فعالیت سه دهیاری روستاهای بخش مرکزی سرخه و افتتاح سه خانه ورزش روستایی هم در فهرست برنامه های هفته دولت شهرستان سرخه قرار دارد.
مؤیدی زاده یادآور شد : طرح توسعه آبگرم سرخه نیز در حوزه گردشگری و گردشگری سلامت با اعتبار 820 میلیارد ریال از طرح های مهم و شاخص این شهرستان است .
وی از افتتاح پلی کلینیک تامین اجتماعی سرخه، ساختمان اداری شورای حل اختلاف، مسیر 11 کیلومتری سرخه به فیروزکوه به صورت چهار بانده نیز تا پایان سال 97 خبر داد .
در این آیین، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان، مردم و خانواده های شهدای استان سمنان و شهرستان سرخه حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سرخه بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد و در هفته دولت سال گذشته 34 طرح آموزشی و عمرانی شهرستان سرخه با صرف بیش از 130 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.