به گزارش ایرنا ، این عده که حدود 300 نفر بودند با اجتماع در سه راهی مجن - بسطام ، موجب کندی رفت و آمد خودروهای عبوری شدند.
یکی از رانندگان دلیل برگزاری این اجتماع را موافقت نکردن کارخانه سیمان شاهرود با افزایش کرایه ها اعلام و اضافه کرد :صبح شنبه تعدادی رانندگان در مقابل شرکت نفت گرد آمدند و قصد داشتند از تردد تانکرهای سوخت جلوگیری کنند اما فرماندار و فرمانده انتظامی شاهرود با حضور در محل قول دادند که مصوبه افزایش 20 درصدی کرایه ها را اجرا خواهند کرد.
علی معظمی افزود: پس از قول مسوولان ، راننده ها محل را ترک کردند تا این که کارخانه سیمان شاهرود به رانندگان خودروهایی که برای بار زدن سیمان مراجعه کردند، اعلام کرد این مصوبه را اجرا نمی کند.
راننده دیگر که خواست نامش در خبر ذکر نشود، به ایرنا گفت: تعدادی از راننده ها در اعتراض به تصمیم مدیران کارخانه سیمان در سه راهی مجن شاهرود اجتماع کردند که فردی در این میان قصد داشت از این اجتماع فیلم بگیرد با واکنش رانندگان مواجه شد به طوری که دوربین او آسیب دید.
این راننده توضیح داد: رانندگان این فیلمبردار را به محل سندیکای کامیونداران هدایت کردند.
سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شاهرود در گفت و گو با ایرنا افزود : با حضور نیروهای انتظامی در محل اجتماع آرامش برقرار شد.
فرماندار شاهرود به خبرنگار ایرنا گفت: پس از موافقت با درخواست رانندگان مبنی بر افزایش کرایه ، رضایت رانندگان جلب شده و آن ها هم به اجتماع خاتمه دادند.
محمدرضا هاشمی افزود: در این اجتماع هیچ راننده ای دستگیر نشده است.
در شهرستان های شاهرود و میامی حدود 2 هزار دستگاه انواع کامیون وجود دارد.
یک مسوول در شرکت سیمان شاهرود عدم موافقت با افزایش کرایه ها را اعلام نشدن رسمی این تصمیم خواند و گفت: در شرایط کنونی افزایش کرایه موجب بالا رفتن قیمت تمام شده سیمان نزد مصرف کننده ها شده و در نتیجه در فروش محصولات این کارخانه تاثیر منفی می گذارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.