محمد طاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه به دلیل این شکستگی در خط انتقال آب چشمه روزیه به سمنان، سه‌شنبه‌شب در برخی نقاط شمالی شهرک های مدیران، گلستان و تعاون سمنان آب قطع بوده است، گفت: تا زمان تکمیل تعمیرات و تعویض بخش شکسته خط انتقال، آب برخی نقاط شهر سمنان قطع خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود رفع مشکل شکستگی در خط انتقال آب روزیه به سمنان ظرف مدت 6 تا هفت ساعت عملیات تعمیر طول بکشد.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای زمان شکستگی خط انتقال آب از چشمه روزیه به سمنان تیم های عملیات شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان در محل حاضر شدند و به طور موقت اقدام هایی برای انتقال آب در شب به شهر سمنان انجام دادند.
طاهری با اشاره به اینکه خط انتقال آب روزیه به سمنان به خط اصلی انتقال گاز به شهرستان مهدیشهر نزدیک است، تاکید کرد: امروز با رعایت مراقبت های لازم، عملیات ویژه برای تعویض بخشی از لوله خط انتقال آب چشمه روزیه به سمنان که دچار شکستگی شده در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان تاکید کرد: به منظور تامین آب برای شهروندان تمام نقاط شهر سمنان، همه خانواده ها صرفه جویی و مدیریت مصرف آب را به منظور همکاری برای تامین آب برای همه شهروندان مدنظرقراردهند.
شهر سمنان حدود 190 هزار نفر جمعیت دارد و 50 درصد آب آشامیدنی شهر سمنان از خط انتقال چشمه روزیه در مسیر شهرستان مهدیشهر به شهر سمنان تامین می شود.
6103 تهیه و انتشار: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.