ناصر سلمانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هنگامی که خانواده این زن باردار با خودروی شخصی در حال انتقال او به بیمارستان بودند، به خاطر افزایش درد ، از کارکنان پایگاه سیار اورژانس در میاندشت در خواست کمک می کنند.
وی ادامه داد: کارکنان پایگاه سیار اورژانس میاندشت پس از انجام کارهای نخستین ، با آمبولانس اقدام به انتقال وی به بیمارستان امام رضا(ع) میامی می کنند اما همزمان به خاطر وخامت حالش در خواست اورژانس هوایی نیز می کنند.
سلمانپور گفت: پس از اطلاع ، بی درنگ گروهی از کارشناسان با بالگرد عازم منطقه شده و این زن باردار را از میانه راه تحویل گرفته و به بیمارستان بهار شاهرود منتقل کردند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: با انجام درمان های تخصصی در بیمارستان بهار شاهرود ، اکنون حال این مادر و نوزادش خوب است.
اورژانس هوایی شاهرود در محدوده ای به وسعت 54هزار کیلومتر مربع در شهرستان های شاهرود و میامی به هموطنان و نیز سانحه دیدگان حوادث رانندگی خدمات می دهد.
فرومد یکی از روستاهای تاریخی شهرستان میامی است که با شاهرود حدود 180 کیلومتر فاصله دارد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 14 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشاردهنده: محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irna_shahrood مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.