به گزارش ایرنا، محمد قرایی‌پور روز یکشنبه در گفت‌ و گو با بیان این که تنیس سمنان اکنون در جایگاه بیست و یکم کشور قرار دارد، افزود : پیشبرد اهداف و دستیابی این رشته ورزشی به جایگاه واقعی نیازمند حمایت مسولان و فدراسیون ورزشی است.
وی به افت این رشته ورزشی در 2 سال اخیر با وجود تلاش‌های فراوان اشاره و اضافه کرد : علاوه بر تامین اعتبار ، کیفی شدن فعالیت‌ها به پیشرفت این رشته ورزشی در استان کمک خواهد کرد.
وی ضعف در مربیگری و به روز نبودن آموزش‌ها را از جمله مشکلات فرارو ذکر کرد و گفت : راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی و استفاده از مربیان بازیکن ‌ساز در پیشرفت رشته تنیس سمنان تاثیرگذار است.
رئیس هیات تنیس استان سمنان همچنین نداشتن حامی مالی دیگر دغدغه موجود در این رشته ورزشی برشمرد و اظهار کرد : اکنون اعتبار تخصیص این رشته ورزشی در حد برگزاری مسابقات استانی و اعزام به مسابقات کشوری است.
قرایی پور برگزاری اردوی تیم ملی را در پیشبرد اهداف رشته مهم دانست و افزود : با تامین اعتبارات مورنیاز به طور قطع این رشته ورزشی به جایگاه واقعی خود دست خواهد یافت.
به گفته وی تخصیص اعتبار جداگانه برای برگزاری لیگ ضروری است.
وی با اشاره به استقبال مطلوب بانوان سمنانی از این رشته ورزشی ،خاطرنشان کرد : در زمان حاضر 260 زن و 320 مرد در رشته ورزشی در استان سمنان فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار و بیش از 250 تنیس‌باز سازمان یافته فعالیت دارند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.