به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت درعراق و سوریه افزود: دشمنان دست از نفوذ و فتنه علیه ایران و کشورهای اسلامی برنخواهدداشت و هر روز با نقشه وترفندی جدید بدنبال ایجاد نا امنی هستند.
وی با بیان این که ، پیروزی برگروه داعش قدرت جبهه مقاومت رابه دشمنان نشان داد، افزود: پیروزی برداعش مرحمی بر قلب خانواده های ستمدیده عراق و سوریه و شهدای مدافعان حرم بود که با مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری ومجاهدت سردار سلیمانی بود به دست آمد.
خطیب جمعه میامی باتبریک هفته بسیج تصریح کرد: امروز بسیج در راه اسلام ناب محمدی گام برمی دارد و به خاطرایستادگی درمقابل استکبارجهانی به خود افتخار می کند .
صفائی پور با اشاره به شاخصه های بسیجیان برای مواجهه باجنگ نرم دشمن ، افزود: بسیج یعنی اخلاق مداری،مردمی بودن ،مهرورزی،عفت وحیا، دستگیری دیگران وغیرت، و در واقع آینیه تمام نمای ارزش های اسلامی است.
خطیب جمعه میامی خاطرنشان کرد: امروزتفکر و فرهنگ بسیجی نیاز ضروری جامعه است وبایداین فرهنگ راتوسعه دهیم ، عطرروح انگیزبسیج برگرفته ازفرمان تاریخی امام راحل(ره) درسال 58 است و اکنون این عطر باحضورارزشمندبسیجیان در فضای کشور پخش شده است.
وی ادامه داد: امام راحل(ره) ابتکاراتی داشتند که نشان دهنده پیش بینی دقیق ایشان از وقایع سال های بعد بود.
امام جمعه میامی گفت: امام با تاسیس بسیج نیرویی برای مقابله با استکبار بنیان نهاد و اکنون استکبار از وجودبسیجیان ترس دارد.
حجت الاسلام صفایی پور با تقدیر از مردم برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور گفت: ملت ایران نوعدوستی ورسالت دینی وایمانی دریاری رساندن به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه را به نمایش گذاشتند.
وی افزود:حضور مقام معظم رهبری درمناطق زلزله زده مرحمی بر قلوب مردم بود .
7357/6167خبرنگار : علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irna_shahrood مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.