عباس قادری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در رده سنی زیر 10 سال، مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی، هانا سلطانی از قزوین اول و دوم شدند و روژاد سبک روح از تهران و شانای بیوک از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک دست یافتند.
وی خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر 12 سال، رومینا زینالی از آذربایجان غربی، ماندگار فرزامی از تهران به ترتیب در مقام های اول تا دوم قرار گرفتند و سوم مشترک به سارا اصل رسولی از آذربایجان شرقی و مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی تعلق گرفت و در رده سنی زیر 14 سال، رومینا زینالی از آذریاجان غربی قهرمان و پرنیا رکن آبادی از اصفهان نائب قهرمان شدند و مقتم سوم مشترک به یاسمین قیومی از مازندران و مینه ماردرو سیانس از تهران رسید.
وی با اشاره به راه یافتگان بخش پسران به مرحله نهایی، نیمه نهایی و یک چهارم نهایی مسابقات کشوری تنیس جام در سمنان، گفت: در رده سنی زیر 14 سال پسران، آرگین تارینیان، حسام سلطانی، سهیل زندی فر، طاها نورالدینی، میلاد شجاعان، امیررضا آرمیون ، ونداد غیبی و امیر علی قوام به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.
رییس هیات تنیس استان سمنان خاطر نشان کرد: در رده سنی زیر 12 سال پسران، امیرعلی قوام ، محمدپاشا امیری ، طاها وزیری، کسری رحمانی ، میلاد شجاعان ، ایلیا جعفر ، ارشیا دیلمی و آرتین نظری با پیروزی مقابل حریفان خود، به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند و در رده سنی زیر 10 سال پسران، آردا سبک روح ، محمد پاشا امیری ، علی ساعی و یاسین حاجیلو به مرحله نیمه نهایی رسیدند که این مسابقات تا پنجشنبه 31 فرودین 96 در بخش پسران در سالن ورزش تختی سمنان ادامه دارد.
در این دوره از رقابت ها 107 تنیسور در دو بخش دختران و پسران حضور دارند که رقابت های بخش دختران روز گذشته با حضور 24 دختر روز سه شنبه 29 فرودین 96 در سالن کارگر سمنان پایان یافت.
بیش از 250 تنیس باز سازمان یافته در استان سمنان فعالیت دارند.
7344/6103 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.