غلامرضا کاتب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : سخنان حکیمانه رهبر انقلاب در اول فروردین امسال در مشهد مقدس برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کارباید دقیق و کاربردی در کشور اجرایی شود.
وی اظهارداشت : راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی ، بیکاری و رکود توجه به منویات رهبر انقلاب در رابطه با اقتصادی مقاومتی است.
وی خاطرنشان کرد : تکرار شعار اقتصاد مقاومتی برای امسال نشان دهنده دغدغه رهبری نسبت به مشکلات اقتصادی کشور است و هر چه زودتر باید برای رفع این چالش ها اقدام شود.
کاتب با بیان این که در سال گذشته اقدامات خوبی برای افزایش اشتغال و رونق تولید در استان سمنان اجرایی شده است ،گفت: باید با برنامه ریزی منسجم، ارایه تسهیلات رونق تولید برای سال جاری ادامه یابد.
وی ادامه داد : دولت و مجلس با وحدت و همدلی موظف به اجرای دقیق برنامه های اقتصادی مقاومتی هستند و رهنمودهای رهبری در اولویت برنامه کاری سران قوا در سال جاری قرار دارد.
وی بیان داشت : اقتصاد مقاومتی اگر به صورت اصولی و مستمر در کشور اجرا شود ریشه بسیاری از چالش های اجتماعی را می خشکاند و باید این رویکرد به معنی واقعی در بین آحاد جامعه نهادینه شود.
کاتب تصریح کرد: نگرانی جوانان تحصیل کرده بیکار کشور باید با اجرای راهبردهای دقیق و منسجم برای رفع این چالش اجتماعی گام برداشت.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نیروی انسانی ارزشمندی در کشور وجود دارد که می توان با احیا زیر ساخت صنعتی و تولیدی برای رونق و آبادانی کشور قدم برداشت.
در سال 95 که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده بود در استان سمنان بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با بخش خصوصی منعقد شد.
در سال گذشته بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
7339/6026/
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.