مهدی صمیمیان روز یکشنبه در جلسه کمیسیون راه‌های استان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان بیان کرد: تشکیل یک معاونت و تخصیص اعتبار در خصوص راه‌های روستایی در پلیس راه کشور، ضرورت توجه به این امر در استان را ۲ چندان کرد.

وی با اعلام اینکه محورهای پر تصادف روستایی اولویت بندی شده است، از وجود ۳۰ درصد محورهای روستایی پر تصادف در شهرستان دامغان خبر داد.

وی هم چنین بر لزوم توجه بیشتر به محورهای روستایی شهرستان دامغان تاکید و بیان کرد: راه‌های روستایی آستانه- اَگره و فولاد محله، محور دیباج- تویه رودبار و ۷ روستای جنوب دامغان باید بیش از گذشته مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

این مقام مسوول با اشاره به لزوم توجه به محور شهر جدید رودیان به دیزج شاهرود گفت: محور مذکور دارای طول پنج کیلومتر است و با وجود تبدیل رودیان از روستا به شهر، همچنان مختصات راه روستایی را دارد.

وی ادامه داد: شرایط محور شهر جدید رودیان به دیزج شاهرود باید با تعریض، خط کشی و نصب روشنایی به سرعت بهبود یابد.

وی اضافه کرد: بهسازی و ایمن‌سازی محور روستایی تلوبین به سنگ سوراخ نیز که محل اتصال سه استان سمنان، گلستان و خراسان شمالی است به طول ۴۰ کیلومتر به دلیل ارتفاع پایین پل‌ها و جاری شدن سیلاب باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان بر لزوم ایمن سازی و خط‌کشی محور ناسار به رستم آباد گرمسار تاکید کرد و گفت: محور مذکور نیز با توجه به اینکه محل تردد ۳۰ روستاست و قطب کشاورزی و دامپروری ۲ شهرستان گرمسار و آرادان در این منطقه مستقر است، نیاز به ایمن سازی و خط کشی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.