رضا زارعی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان، افزود: هیات‌های کوهنوردی در برخی از استان‌ها مانند سمنان توسط سرپرستی اداره می‌شد که معضل‌هایی را به دنبال داشت و حل این مساله با نظر مثبت دست‌اندرکاران سبب توسعه و ارتقاء کوهنوردی می‌شود.

وی بیان کرد: هیات‌های کوهنوردی در استان‌ها به استعدادیابی به منظور جذب ورزشکاران مستعد در عرصه قهرمانی توجه و تمرکز داشته باشند.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ادامه داد: فعالیت‌ هیات‌های استانی در عرصه آموزش، قهرمانی، استعدادیابی و سازندگی به ویژه در رده‌های پایه انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت مطلوب باشگاه‌های کوهنوردی در سه سال اخیر، خاطر نشان کرد: ارتقاء و توسعه رشته کوهنوردی در به کارگیری ظرفیت‌های باشگاه‌ها، مربیان و بخش خصوصی است.

زارعی به ضرورت اعتماد هیات‌های کوهنوردی به بخش خصوصی تاکید و تصریح کرد: هیات‌های استانی حامی باشگاه‌های این رشته ورزشی باشند چرا که این بخش می‌تواند سرمایه مورد نیاز را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه توجه برخی از استان‌ها به آموزش سبب ارتقاء رتبه‌بندی کشوری آن ها شد، اضافه کرد: نزدیکی به پایتخت و تنوع اقلیمی سمنان ظرفیتی مطلوب برای ارتقاء رشته کوهنوردی این استان است و استان سمنان توانایی قرار گیری در نیمه‌های جدول رتبه‌بندی سالانه را دارد.

زارعی تاکید کرد: توجه به رقابت‌های نونهالان و نوجوانان در کنار حمایت و بهره‌مندی از ظرفیت باشگاه‌ها، آینده خوبی را برای کوهنوردان استان سمنان رقم می زند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی یادآور شد: این فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان پشتیبانی لازم را در حمایت از هیات‌های این رشته ورزشی انجام می‌دهند.

هادی ملاکاظمی در پایان مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان با کسب ۱۲ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.