مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شامگاه سه شنبه در آیین روز سینما در انجمن سینمای جوانان استان سمنان در تالار آفتاب این شهر، زبان سینما را در بین جامعه  موثر دانست و وجود انجمن سینمای جوانان را به عنوان مرکزی تخصصی برای آموزش سینما و یافتن استعدادهای آینده سینما دارای اهمیت دانست .

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت بیان کرد: تاکید بر ساخت فیلم کوتاه که در تخصص این انجمن است در پرورش خلاقیت تاثیر بسزایی دارد، زیرا با کمترین هزینه و کمترین زمان باید اهداف آن فیلمنامه انتقال داده شود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ضمن قدردانی از برنامه های  پویای انجمن سینمای جوانان استان سمنان در سال گذشته گفت : برنامه های روز سینما نیز مانند دیگر برنامه های این انجمن به خوبی برنامه ریزی و اجرا شد که نشان دهنده مدیریت خوب به همراه اعضای فعال و خلاق این انجمن است.

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان نیز ضمن تبریک به مناسبت روز سینما گفت : علاوه بر ساخت فیلم کوتاه توسط هنرمندان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان استان سمنان  و موفقیت های ملی و بین المللی اعضا فضاهای بدون استفاده در تالار آفتاب با کمک و خلاقیت جوانان با همراهی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به نگارخانه، تاریکخانه و حتی موزه تبدیل شد که در بین هنرمندان نشاط بالایی را به همراه داشت.

سعید خجسته فر خاطرنشان کرد: خبر خوشی که می توان آن را هدیه ای توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به مناسبت روز سینما  دانست تحویل سیستم های پخش سینمای هنر و تجربه به انجمن است که با پیگیری های معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به نتیجه رسید و برای برپایی آن باید برنامه ریزی کرد.

در این آیین، علاوه بر نمایش فیلم های منتخب تولید شده، نمایشگاه پوسترهای سینمایی ، موزه آموزشی سینما و  نگارخانه مهتاب گشایش یافت و نمایشگاه نقاشی «از نگاتیو تا پوزیتیو» که با همکاری انجمن هنرهای نو سمنان از سوی هنرمندان رشته های مختلف هنری تولید و اجرا شده بود، در گالری مهتاب به نمایش درآمد.

در این آیین از هنرمندان و اعضای فعال انجمن سینمای جوانان استان سمنان تجلیل شد و از سیدعابد میرمعصومی خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) سمنان به عنوان رسانه حامی سینما تقدیر شد.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.