منوچهر فخری روز شنبه در نشست شورای مدیریت بحران استان سمنان در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری افزود: کم‌کاری و به نتیجه نرسیدن راهکارهای حل مشکل آب آشامیدنی  شاهرود پذیرفتنی نیست و مدیران مربوطه باید با جدیت پیگیر رفع این مشکل باشند.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبار در نظر گرفته شده برای جبران خسارت سیل در استان سمنان تخصیص یافته و ۱۱۸ میلیارد ریال از اعتبارات در نظر گرفته شده مربوط به شرکت آب منطقه ای استان سمنان است.
وی ابراز داشت: اعتبارات تخصیص یافته به استان سمنان برای جبران خسارت سیل در روزهای ابتدایی سال، فقط برای مدیریت بحران هزینه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی از اعتبار تخصیص یافته برای جبران خسارت سیل در روزهای ابتدایی سال برای هزینه‌های دیگر استفاده نکنند.
فرماندار میامی در این نشست گفت: تراوش آب از ضلع شرقی سد کالپوش به دلیل تخریب شدن زهکش آن و جاری شدن روان آب مشکلاتی را ایجاد کرده است.
احمد ملایری ابراز داشت: تخریب شدن زهکش سد کالپوش موجب آبگرفتگی خیابان‌ها و خانه‌های نزدیک سد شده و این موضوع موجب نارضایتی و گلایه مردم شده است.
فرماندار میامی خاطرنشان کرد: ضروری است برای بازسازی زهکش سد کالپوش اعتبار درنظر گرفته شود و نسبت به ترمیم آن اقدام شود.
علیرضا آشناگر استاندار سمنان درباره این مشکل گفت: برای بازسازی زهکشی سد ۹ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.
نشست شورای مدیریت بحران استان سمنان به ریاست آشناگر استاندار و با حضور فرمانداران، مدیران و مسئولان استان سمنان برگزار و درباره رفع چالش‌ها و راه‌های جبران خسارت‌های ناشی از وقوع سیل در روزهای ابتدایی امسال بحث و تبادل نظر شد.
۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.