به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: در عملیات منسجم و هماهنگ شب گذشته با حضور تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر از استان‌های سمنان و مرکزی محموله بزرگ هروئین کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد : در چند ماه کار اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان، سرنخ‌ هایی از فعالیت اعضای یک باند در انتقال محموله های سنگین مواد به دست آمد.
قاسمی، به پیگیری های ویژه و بررسی‌های تخصصی صورت گرفته از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اشاره و تصریح کرد: تریلی حامل محموله در اطراف شهرستان ساوه شناسایی و در اقدامی ضربتی و منسجم متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان یادآورشد: در بازرسی از این خودرو یک تن و 106 کیلوگرم هروئین کشف، یکی از عاملان قاچاق مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

** کشف محموله تریاک با همکاری پلیس خراسان شمالی
وی از کشف ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری چهار سوداگر مرگ در عملیات مسلحانه و مشترک پلیس سمنان با خراسان شمالی در شهرستان میامی خبر داد و افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس مأموران انتظامی، اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد از جنوب شرقی کشور را داشتند شناسایی شدند.
قاسمی اضافه کرد: پس از چند ساعت کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری، خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ شناسایی و دستور ایست برای آنان صادر شد.
وی به فرار این خودروها به سمت شاهرود اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی میامی با همکاری استان خراسان شمالی با تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار در مسیر سوداگران مرگ و شلیک به چرخ‌های خودرو، متهمان را زمین گیر کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری چهار قاچاقچی سابقه دار و کشف ۱۱۷ کیلوگرم تریاک از داخل خودروهای توقیفی خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل تحقیق به دادسرا معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، در سال 97 بیش از 65 گروه عوامل تولید و توزیع موادمخدر در استان سمنان متلاشی شد و از ابتدای فروردین 98 تاکنون 665 طرح برای پاکسازی مناطق مختلف استان از مواد مخدر اجرا شده است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.