به گزارش ایرنا، سرهنگ علی خالقیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران با بزرگ نمایی مشکلات و رسانه ای کردن آن در پی ایجاد نا امیدی و نافرمانی اجتماعی در جامعه هستند و راهکار مقابله، آگاه سازی مردم درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: رسانه ها برای مقابله با استکبار جهانی باید با تمام قوا وارد شوند و آگاه سازی اذهان عمومی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی معتقد است تنها 35 درصد مشکلات کشور ناشی از تحرک های استکبار جهانی است و باقی مشکلات کشور ناشی از مسائل داخلی است.
خالقیان تصریح کرد: منشءا بسیاری از مشکلات کشور مسائل اقتصادی و فقدان ارتباط بین دانشگاه و صنعت است و با بهبود وضعیت اقتصادی بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.
وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و دانش آموختگان راهکار پیدا کردن چالش ها و حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.
خالقیان خاطر نشان کرد: مردم انقلاب را دوست دارند و با وجود تمام مشکلات به این انقلاب پای بند هستند و به آسانی تسلیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نمی شوند.
معاون اجرایی سپاه قائم (عج)استان سمنان گفت: مردم برای دفاع از شرافت این کشور بیش از 230 هزار شهید تقدیم کردند و هم چون گذشته پای خون شهدا هستند و با هوشیاری و بصیرت خود دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می کنند.
استان سمنان سه هزار شهید و بیش از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.