به گزارش ایرنا، حسین بابوئی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر دوره متوسط سراسر کشور به میزبانی زنجان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا و صدا و سیما افزود: در این مسابقات 15 هزار دانش آموز دختر و پسر در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال، طناب زنی، رشته های آزاد و فرنگی کشتی، شنا، دو میدانی و ژیمناستیک با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی تاکید کرد: امسال از سوی دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه برای شرکت در مسابقات ورزشی استقبال خوبی شد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش گفت: زمینه فراهم است تا ورزش کشور از این رویداد ورزشی که ریشه در مدرسه و منطقه دارد، برداشت لازم را انجام دهد.
بابوئی اضافه کرد: خروجی مسابقات قهرمانی دانش آموزی علاوه بر اینکه نشاط و شادابی، سلامت روحی و جسمی را خواهد داشت به ورزش کشور نیز کمک قابل توجهی می کند.
به گزارش ایرنا، رقابت های یکهزار و 500 دانش آموزان دختر دوره متوسطه کشور با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، و شماری از مسئولان استانی در آیینی رسمی آغاز شد.
مسابقات ورزشی دختران در رشته های تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون تا 15 مرداد به میزبانی زنجان ادامه دارد.
محل برگزاری این رقابت ها در سالن های ورزشی احمدمظفری، کوثر و آکادمی بدمینتون این شهر است.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.