به گزارش ایرنا، علی محمدی روز دوشنبه در آیین قدردانی از پرستاران و بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی استان زنجان افزود:
اجرای طرح هتلینگ رضایتمندی بیماران و مراجعه کنندگان را به دنبال داشته است و مدیریت درمان تامین اجتماعی از طریق کانال های ارتباطی خود به شکایات واصله رسیدگی می کند و این کار در راستای ارائه خدمات بهینه به مراجعه کنندگان است.
وی اظهار کرد: طی 9 ماهه امسال 770 هزار نفر در مراکز تامین اجتماعی این استان بصورت سرپایی و 15 هزار نفر نیز بستری و تحت درمان قرار گرفتند.
این مسئول خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده هفت هزار و 100 نفر در این مراکز عمل جراحی و 107 هزار نفر زا افراد مسن سالمندان بدون نوبت ویزیت شدند وکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تا حدودی روند افزایشی داشته است.
محمدی افزود: وی بیان کرد: و از طرفی نیز طرح نظام ارجاع داخلی چند سالی است که در مراکز درمانی تامین اجتماعی اجرا می‌شود و این کار نتایج مثبتی را به همراه داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: پرستاران عنگام فعالیت در مراکز درمانی و در هر ساعت از شبانه‌روز با بیماران متعددی سر و کار قرار دارند که حتی در برخی اوقات با برخوردهای ناشایستی مواجه می شوند به همین دلیل اگر این شغل مهم به درستی هم شان شغل پزشکان قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: این قشر دلسور نیز مشکلات متعددی دارند اما انجام وظایف درست به گروههای هدف نباید خللی را در امر ارائه خدمات بوجود آورد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.