سمانه شاددل روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طی فراخوان قبلی ناهنجاری های ترافیکی توسط کودکان و نوجوانان در قالب جمله و به 2 زبان انگلیسی و فارسی جمع اوری شده که طی روز جمعه هفته جاری در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته علاوه بر نمایشگاه ترافیکی، بازی کامپیوتری با ترافیک، دوچرخه سواری و برنامه های جنبی دیگری برای گروههای هدف در نظر گرفته شده است.
شاددل افزود: در بعدازظهر روز جمعه هفته جاری نیز برنامه های جنگ شادی برای گروه های سنی یاد شده لحاظ شده و به نوبه خود اوقات خوب و خوشی را رقم خواهد زد.
وی خاطر نشان کرد: این برنامه با همکاری شهرداری و پلیس راهور برگزار می شود و علاقمندان بویژه خانواده ها می توانند از ساعت 8 تا 10 شب از نمایشگاه در محموعه فرهنگی و تاریخی شهرداری (کارخانه کبریت سازی) بازدید کرده و در جنگ شادی نیز شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، 26 آذر روز ملی حمل و نقل ایران است و تعیین این روز به این مناسبت در سال 1376 به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل ونقل در اقتصاد ایران، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور انجام گرفته است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.