مسیح الله معصومی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه سید الشهدای شهر زنجان در سه لایه زیر گذر، همسطح و رو گذر تعریف شده که بخش زیرگذر این پروژه برای استفاده عموم به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار کرد: بر این اساس بخاطر وجود آبهای سطحی و رفوژ میانی مشکلاتی در زیر گذر این پروژه وجود داشت که طی 20 روز گذشته و با اقدامات انجام گرفته رفع شد و بخش روز گذر نیز بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معصومی افزود: در حالی است تمامی شهرداری های کشور با مسائل مالی مواجه هستند شهرداری زنجان در حوزه پرداخت های مالی به پیمانکار و مشاور پروژه مشکلی ندارد.
وی بیان کرد: در مطالعه اولیه، این پروژه به شکل رو گذر قوسی کابلی در نظر گرفته شده و این سه پارامتر کار را بسیار سخت کرده است و حتی در شرایط کنونی اجرای این پروژه به این شکل و فرم مورد تایید نبود.
شهردار زنجان گفت: پروژه باید به گونه ای اجرا شود که به راحتی در اختیار مردم قرار بگیرد بدون ایجاد مشکلی از آن استفاده شود.
وی اظهار کرد: اگر در سطح کشور نیز مطالعه ای انجام شود، چنین پل قوسی که به شکل کابلی اجرا شده باشد، وجود ندارد و این دلیل بر این نیست که نتوانستند چنین کاری انجام دهند بلکه یکسری مطالعات به این نتیجه رسانده که اجرای پل در قوس به شکل کابلی مشکلات خاص خود را دارد.
معصومی افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده با توجه به پیشرفت کنونی پروژه شهروندان زنجانی می توانند در ابتدای سال آینده از روگذر آن تردد کنند.
وی خاطرنشان کرد: پروژه ای که در شهر آغاز می شود باید طبق برنامه زمان بندی شده به اتمام برسد و حلاوت و شیرینی آن به کام مردم باشد.
به گفته وی، در اجرای تمامی پروژه های شهری باید نظارت مستمر وجود داشته باشد و یک مدیر در پشت میز کاری خود نمی تواند بر پروژه ها نظارت داشته باشد.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح سیدالشهدا(ع) در خیابان خیام شهر زنجان از سال 89 آغاز شده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.