سردار علی آزادی روز شنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران آگاهی شهرستان ابهر موفق به شناسایی یک شرکت مختلف که اقدام به خرید و فروش باطری های قاچاق می کرد شدند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به محل این شرکت اعزام و در بازرسی از انبار تعداد 240 عدد باطری خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند و صاحب شرکت نیز به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
آزادی اظهار کرد: قاچاق کالا یک معضل اجتماعی است که اکثر کشورهای جهان به نوعی از آن رنج می برند در کشور ما نیز قاچاق کالا، بزرگترین خطری است که بخش های مختلف صنعتی و تولیدی را تهدید می کند.
****
‍کشف 61 کیلوگرم تریاک از خودروی پژو 405 در زنجان
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط 61 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک باند چهار نفره خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر که در درون یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 جاسازی شده بود کشف شد.
سرهنگ جعفر کردلو افزود: در پی دریافت گزارش واصله مبنی بر فعالیت یک باند مواد مخدر در سطح کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و در یک عملیات مشترک، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و کردستان موفق شدند این متهمان را در سه راهی 'دیواندره' متوقف و در بازرسی از خودرو آنان این مقدار مواد مخدر را که در قالب 94 بسته نایلونی بود و به صورت ماهرانه در داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف کنند.

****
دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو با سه فقره سرقت خبر داد و گفت: با توجه به دریافت چند شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مختلف شهر زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: ماموران کلانتری 13 شهید رجائی شهر زنجان موفق شدند پس از انجام تحقیقات گسترده و کار اطلاعاتی، توانستند یک سارق سابقه دار به هویت معلوم را شناسایی و دستگیر کنند.
وی اظهار کرد: در بازجویی های فنی به عمل آمده متهم به سه فقره سرقت داخل خودرو در شهرک های شهر زنجان معترف شد که این فرد خاطی پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه اغلب این سرقت ها به دلیل بی احتیاطی صاحبان صورت می گیرد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و حراست اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.
6084/6085
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.