اسدالله درویش امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتقاد دارم که باید از ظرفیت بخش خصوصی در داخل و خارج به منظور توسعه این استان بهره گرفت.
وی یادآورشد: باید برای حمایت از بخش خصوصی و استفاده از توان آن در حل مسائل و پیشرفت استان قدم برداشت.
درویش امیری اظهار کرد: به همه دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه هایی که باید حامی بخش تولید باشند، تکلیف کرده ام که باید با آغوش باز سرمایه گذاران را به حضور بپذیرند و مشکلات آنان را حل کنند.
استاندار زنجان گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی بار سنگینی از دوش دولتمردان برداشته می شود و اشتغالزایی به دنبال دارد و به طور غیر مستقیم با این سرمایه گذاری بخشی از مسئولیت های دولت و نظام کاهش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: تاکید کرده ام که اگر در جایی بین مدیران و کارشناسان دولت و بخش خصوصی اختلافی هست، حق را به بخش خصوصی بدهید و دولت کوتاه بیاید.
درویش امیری ادامه داد: ما سرمایه بخش خصوصی را ثروت کشور میدانیم و با این نگاه از بخش خصوصی حمایت می کنیم.
وی اضافه کرد: سال 96 برای دستیابی به صادرات 500 میلیون دلاری هدفگذاری شده است.
درویش امیری تصریح کرد: جابجایی مدیران و برخی مسئولان تغییری در این برنامه ریزی ایجاد نمی کند و ما به دنبال یک تیم هماهنگ هستیم.
استاندار زنجان گفت: هر دستگاه و مدیری که در مسیر توسعه استان بخواهد سنگ اندازی کند، به حتم در مجموعه من جایی ندارد و من محتاج مدیرانی قبراق، پرکار و راه تعیین کننده و راهگشا هستم که امور استان را پیش ببرند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.