رسول بیات روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران پیرامون وضعیت پروژه سبزه میدان، افزود: در اینکه به سرانجام رسیدن این پروژه به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است، تردیدی نداریم.
وی ادامه داد: من هم از وضعیت پیش آمده برای پروژه سبزه میدان به شدت دلخور هستم و شرایط فعلی به هیچ وجه مناسب نیست.
بیات اظهار کرد: در شورای اسلامی دوره چهارم، کارها تا حدودی پیش رفت ولی در عمل به نتیجه قابل توجهی منجر نشد چون مسیری که رفتند اشتباه بود.
وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه یک ماه گذشته با اعضای شورای دوره چهارم و هم اعضای شورای فعلی و نیز پیمانکار پروژه جلسه ای برگزار و بنا شد که پیمانکار کارش را شروع کند ولی وجود اختلاف نظر بین اعضای شورای چهارم و عدم همدلی باعث شد که پیمانکار نتواند فعالیتش را شروع کند.
بیات با بیان اینکه آغاز به کار نکردن پیمانکار پروژه ناشی از تردید است، تصریح کرد: ولی تردیدی در این نیست که در روزها و ماه های آغاز فعالیت شورای دوره پنجم، تکلیف پروژه سبزه مشخص می شود و این پروژه از وضعیت فعلی خارج خواهد شد.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه شهروندان زنجانی، دیگر طاقت و توان پروژه های بلند مدت 10 ساله را ندارند، تصریح کرد: پروژه سبزه میدان باید طی چهار سال فعالیت شورای اسلامی دوره پنجم به سرانجام برسد.
گفتنی است اجرای پروژه سبزه میدان در سال 67 به تصویب شورای مدیریت شهر رسید اما عملیات اجرای آن به طور رسمی شهریور سال 93 با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد و آخرین پیمانکار این پروژه شرکت کهن دژ میلاد بود که قرارداد همکاری آن با شهرداری لغو شد.
بیات به ضرورت دقت در انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: اینکه در یک جایی عملیات عمرانی انجام شود و یک سال بعد روی همان پروژه، عملیات ترمیم و اصلاح صورت بگیرد خیلی رنج آور است.
وی به حساسیت اصحاب رسانه در خصوص فرآیند اجرای طرح های عمرانی تاکید کرد و گفت: حساسیت اهالی رسانه ضامن ارتقای کیفیت اجرای پروژه ها است.
/60857312
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.