به گزارش ایرنا، هدف از راه اندازی این کارگاه، آموزش تمامی موضوعاتی است که سبب پیشگیری از هدر رفت آب در همه بخش ها از جمله کشاورزی می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در این خصوص درجمع خبرنگاران با تبیین وضعیت بحرانی آب در بخش های مختلف در استان و کشور، گفت: اهمیت این مسئله سبب شد تا این اداره به خرید و تجهیز کارگاه مدیریت منابع آب و فاضلاب اقدام کند.
محمدرضا انصاری افزود: با توجه به رشد قابل ملاحظه آموزش در کارگاه های استان، تعهد سازمانی خود را به سالانه چهارمیلیون و 200 هزار نفر ساعت افزایش داده ایم.
وی با بیان اهمیت سند آمایش سرزمینی، تصریح کرد: زنجان یکی از معدود استان هایی است که بر اساس برنامه سند جامع آمایش سرزمینی استان برای هر شهرستان برنامه ریزی کرده و بر اساس نیازسنجی های آموزشی، مهارت آموزی می کند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان افزود: توانمندسازی نیروهای کاری که فارغ التحصیل دانشگاهی هستند، از اولویت های این اداره کل است و طرح کارورزی 6 ماهه در تعاونی ها یا بنگاه های اقتصادی برای این قشر در همین راستا برنامه ریزی شده است.
انصاری ابراز کرد: سهمیه استان زنجان در معرفی کارورزان به محیط های واقعی کار همزمان با گذراندن دوره های فنی و حرفه ای، 760 نفر در سال جاری تعیین شده است.
به گزارش ایرنا، استاندار زنجان در حاشیه افتتاح کارگاه مدیریت منابع آب و فاضلاب، از کارگاه های آسانسور، تاسیسات، تراش کاری، جوشکاری، صنایع چوبی، مکانیک خودرو و کشاورزی بازدید کرد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.