به گزارش ایرنا، داود معروفخانی روز شنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران ملی پوش ابهر در دفتر امام جمعه ابهر، اظهار کرد: امید است دولت تدبیر و امید ادامه یابد تا رشد ورزش در ابهر تداوم داشته باشد و جامعه ای سالم و بانشاط و پویا داشته باشیم.
وی افزود: خوشبختانه 40 هیات ورزشی در شهرستان ابهر فعال شده است و در برخی رشته ها مانند ورزش همگانی ابهر دارای رتبه نخست استان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به رشد 72 درصدی سالن های ورزشی ابهر در دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های خیرین برای ساخت برخی از سالن های ورزشی ابهر جذب شده است.
وی با اشاره به سالن ورزشی 3 هزار نفری ابهر، بیان کرد: 50 میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه اختصاص یافته و از تیر ماه امسال این اعتبار برای ورزشگاه هزینه خواهد شد.
معروفخانی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی خانه کشتی ابهر، یادآور شد: این ورزشگاه تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: کمبود ورزشکار در ابهر به دلیل نبود ورزشگاه بوده که در سال های اخیر نیاز جوانان به ورزشگاه و سالن های ورزشی تا حدودی رفع شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به اینکه 4 داور از شهرستان ابهر در سطوح ممتاز ورزشی کشور قضاوت می کنند، افزود: جوانان و نوجوانان بسیاری نیز از ابهر به عضویت تیم های ملی در آمده اند.
/6085/7324
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.