محمدرضا انصاری روز سه شنبه به جمع خبرنگاران اعلام کرد: این کار در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و در اقدامی خیرخواهانه و جهادی و با مشارکت پرسنل و سربازان وظیفه نیروی انتظامی انجام شده است.

وی اظهار داشت: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، استفاده مردم از لوازم بهداشتی به‌ویژه ماسک بسیار افزایش یافته است.

انصاری با اشاره به کمبود ماسک طی روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، این کارگاه برای تولید ماسک، تجهیز و راه‌اندازی شد که کمبود ماسک در استان را جبران می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: این کارگاه با هشت دستگاه چرخ خیاطی در ۲ شیفت کاری به صورت روزانه به تولید ماسک خواهد پرداخت.

پیش از این نیز بیش از ۲۰۰ نفر در هشت مرکز دولتی و هشت مرکز غیردولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان اقدام به تولید ماسک و سایر ملزومات مورد نیاز بیمارستانی فعالیت می‌کردند و عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در رابطه با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک‌های باکیفیت در مراکز، منجر به انتخاب محمدرضا انصاری، مدیرکل این دستگاه از سوی استاندار به عنوان عضو کمیته تهیه ماسک و البسه بیمارستانی استان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.