سرهنگ محمدحسن خلجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش خرید و فروش خودرو و مراجعه فروشندگان و خریداران به منظور تعویض پلاک، پلیس راهور زنجان برای رعایت مسایل بهداشتی و حفظ سلامتی عموم، از تجمع افراد در مقابل غرفه های تعویض پلاک، جلوگیری می‌کند.

وی اظهار داشت: تصمیم بر این شد تا متقاضیان تعویض پلاک، در بخش نگهبانی برای گرفتن نوبت، اسم نویسی کنند تا هر ساعت ۲۰ نفر در غرفه های تعیین شده حضور یابند، فاصله لازم افراد از یکدیگر رعایت شود و به طور عامیانه جا برای نفس کشیدن باشد.

خلجی افزود: هرچند ممکن است این کار موجب رنجش و نارضایتی متقاضیان تعویض پلاک شود اما در مجموع برای حفظ سلامتی آنان و در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بسیار ضروری است و متقاضیان باید این وضعیت را تحمل کنند چراکه جز این چاره‌ای نیست.  

وی تصریح کرد: فضای تعیین شده برای بخش تعویض پلاک خودرو اندک است و لازم بود به خاطر رعایت هرچه بهتر و بیشتر مسایل بهداشتی در روزهای پیش روی، این سیاست، اجرا شود تا ندامت و پشیمانی حادث نشود.

خلجی با بیان اینکه در هر ساعت بطور میانگین کارهای مربوط به تعویض پلاک ۲۰ خودرو انجام می شود، افزود: همکاران به منظور تعویض پلاک تا ساعت ۱۵ بعدازظهر در محل کار خود می مانند تا متقاضیان بیشتری پذیرش شوند.  

وی تعداد غرفه های در نظر گرفته شده برای تعویض پلاک در پلیس راهور زنجان را پنج باب ذکر کرد و از مراجعان خواست به خاطر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، با این وضعیت کنار آمده و صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.