ستار صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای فعالیت پزشک متخصص ارتوپد در بیمارستان شهرستان طارم بارها با وزارت بهداشت و درمان مکاتبه و پیگیری‌های لازم انجام شده و تاکنون جذب این تخصص امکان‌پذیر نشده است. 

وی یادآورشد: در حال حاضر خدمات درمانی بر اساس شاخص های شهرستان از سوی پنج پزشک متخصص پایه در بیمارستان آب‌بر طارم ارائه می‌شود.

صفری تصریح کرد: به رغم اینکه در برخی از موارد شاخص جمعیت نمی تواند ملاک باشد، در صدد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و رضایت بخش به شهروندان این شهرستان هستیم.

صفری خاطرنشان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی آببر با داشتن پنج پزشک متخصص به شهروندان این شهرستان خدمات درمانی ارائه می دهد که در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در شرایط اورژانسی و در صورت نیاز خدمات درمانی از طریق اورژانس هوایی به شهروندان ارائه می شود تا در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی استان منتقل شوند.

فرماندار شهرستان طارم گفت: امسال مجهزترین آمبولانس کمک دار توسط وزارت بهداشت و درمان به این شهرستان تخصیص یافته که در ارائه خدمات درمانی رضایتبخش قابل توجه است.

صفری اظهارداشت: در زمان حاضر حضور پزشک متخصص ارتوپد برای طارم مقدور نیست.

به گزارش ایرنا، طارم یکی از شهرستان‌های هشتگانه استان زنجان به مرکزیت شهر «آب‌بر» است.

 این شهرستان شامل ۲ بخش، پنج دهستان و ۱۵۵ آبادی ( ۱۰۲ آبادی دارای سکنه) است.

 طارم از شمال به استان گیلان، از شرق به شهرستان تاکستان استان قزوین از جنوب به شهرستان ابهر و از غرب به شهرستان زنجان محدود است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.